FOCUS – marzec 2017

Decydując się na klasyczne oprawki mamy pewność, że w kolejnych sezonach nie wyjdą z mody.
„Twoje okulary, mówią o tobie”
Czy wygląd naszych okularów ma wpływ na to, jak jesteśmy
postrzegani? Okazuje się, że tak. Badania przeprowadzone
przez Helmuta Ledera, psychologa z Uniwersytetu w Wiedniu,
dowodzą, że osoby noszące okulary bez oprawek rzadziej zapadają
w pamięć niż właściciele grubszych ramek. Dla wszystkich, którzy
pragną zostać zapamiętani na długo, dobrym rozwiązaniem są
oprawki optyczne firmy Wes. Dzięki wykorzystaniu w nich tworzywa
najwyższej jakości i wyrazistych kolorów oprawki te doskonale
uzupełniają zarówno codzienne stylizacje, jak i kreacje na specjalne okazje.

hqoptik-focus-marzec2017-2 hqoptik-focus-marzec2017

_______________________________________________________

URODA – listopad 2016

TO SPOJRZENIE! Wybierz ponadczasowe oprawki WES (299 zł).

________________________________________________________

W listopadowym wydaniu czasopisma ELE o marce WES.

_________________________________________________________

Symetria twarzy
Twarz w okularach korekcyjnych postrzegana jest jako bardziej
symetryczna – donoszą naukowcy z Chin.

Pod lupę wzięli fotografie 200 twarzy studentów i absolwentów Chang Gung University.
Za pomocą programu komputerowego studentom nałożono na nos oprawki w 16 różnych kształtach.

Twarze w okularach korekcyjnych generalnie postrzegane były jako bardziej symetryczne,
choć nie przełożyło się to na wzrost wskaźników
atrakcyjności, co otwiera kolejny rozdział dyskusji o wpływie symetrii na postrzeganie piękna.
Wnioski opublikowano w czasopiśmie Journal of the „Chinese Institute of Industrial Engineers”.
Aby podjąć własne studia na ten temat, wystarczy sięgnąć po tegoroczny hit HQ Optik,
czyli okulary z kolekcji WES, sprawdzić różne modele i zapytać o opinię bliskich.

f3

f2 f1

____________________________